събота, декември 23

Болка и страдание и адско изпитание...

Преди време изгубих един човек, на който за адски краткия период от време, не мислех, че ще загубя. Но така беше най-добре. Наистина.
Сега изгубих човека, приятеля, сродната душа, единствения човек, който си мисля,че истински ме разбира.
Няма как да ми е приятно от идеята.
Наистина последната година беше адски циклична и всичко, което се случваше крещеше, че това ще се случи, един ден. Тайно винаги съм знаел, че ще се случи, още по-тайно се надявах, то да не стане.
Днес е 23-ти Декември 2006-та година. Преди маса време се запознахме с Иван. Не беше кой знае какво. Две години по-късно, това беше единствения човек, с когото излизах. Не че нямаше с кого друг, но с него ми беше най-приятно, най-интересно, най-весело, най-комфортно, ... Нямам обаче да търся заместител. Приятели много, истинския е един.
Аз го нямам.

4 коментара:

Анонимен каза...

Възможно е сега нещата да изглеждат...зле, но, по дяволите, наистина ли си мислиш, че всичко ще свърши само заради онази скапана история? Хората правят грешки и грешките правят хората. Принципно, когато нещо такова се случи, най-тъпото нещо, което можеш да направиш е да се оттеглиш. Адси съм пристрастна, признавам си, затова ще си спестя коментарите относно това кой е прав и кой не. Но да се изнесеш от поста си само защото някой не те харесва... Еми, пич..., дебилно е. Да не мислиш, че мен много ме обичат? Не, ама ще им вися на главата, защото в тоя форум винаги можеш да намериш някой или нещо, което да си струва. Казах ти..., ще стискаш зъби щом трябва.

Unknown каза...

Аз и да не се бях, както видя, Тесс, ме баннаха, не защото имало си някаква тема, това е моя теория, а защото Иван така е можелал. Той много добре знае, че можех да се обадя и аз на някой, но не го нашравих, нали?
Иначе мен не ме боли, заради някаква си клюка, а заради това, че най-добрия ми проятел, ме е предал... Ако го знаех от него, даже нямаше да реагирам, но от пети човек...

Анонимен каза...

Ти? С БАН?!
Единственото, което виждам е, че вече не си админ. И в темата за бановете пак те няма (поне онази, която аз виждам - черния списък блабла).
Всеки има кофти моменти... Не знам, щом си го смятал за най-добър приятел опитай се да поговориш с него.
Съжалявам за това, което ти се случва, кокото и фалшиво да звучи от моята уста.

Unknown каза...

ПРОБЛЕМ:
Акаунтът Ви е временно преустановен. Ограничението важи до Jan 22 2007, 18:48 .

Аз като написах, никой не ми повярва. А познай откъде аджеба позза (Сашо) си е помислил, че Енчев ми е приятел... Питайте Иван бре...